BESTILLINGSPROSESSEN :
Du kan velge om du vil besøke vårt lagerutsalg i Hølen/Vestby og kjøpe møbler akkurat som i en vanlig møbelbutikk, eller du kan velge å bestille via nettbutikken www.chesterfield.no
Vi anbefaler deg å ringe oss på vår telefon 99 22 11 11 som er betjent alle dager.
Da hjelper vi deg med veiledning og detaljert informasjon om de mange valgmulighetene du har .
Vi kan også hjelpe deg med å fylle ut en ferdig bestilling slik at det ikke oppstår misforståelser eller uteglemmelser i prosessen. Til slutt sender vi deg en komplett ordrebekreftelse.
Vi besvarer telefonen frem til kl 21 alle hverdager.
*Ordren blir ikke aktivert før du har betalt 10% depositum inn til Chesterfields konto: 1080 20 69028.
* Når varene er ankommet vårt lager og er klar for levering, utstedes en faktura på hele beløpet.
Depositumet du betalte på bestillingstidspunktet skal nå trekkes fra fakturabeløpet.
-------------------------------------------------------------------------------------
Som et norsk selskap forholder Chesterfield Norge AS seg til norsk lovgivning som også sikrer deg langt større forbruker-rettigheter enn du vil få i andre land. Det er ikke alltid lett å få penger tilbake fra utenlandske aktører dersom noe er galt og du vil klage. Dette til informasjon.
Denne veiledningen er laget for å hjelpe deg til å ta en beslutning som gir deg en Chesterfield som passer for DINE behov.